top of page
  • Obrázek autoraZuu

Jak se díváte vy?

Občas nám život do cesty připlete něco, co pro nás není snadné. Někdy jsou to věci, se kterými se potýkáme opravdu velmi dlouhou dobu. Nezbývá, než je přijmout a v nejlepším případě se stále snažit o to, plnit si ty své sny, přání, cíle a užívat si plnými doušky toho dalšího, co nám život přinese. Chci tím říci, abyste to i přes to všechno nezabalili!


Za základ považuji, že jsem cukrovku opravdu přijala a zároveň se smířila se skutečností, která je pro mě (zatím) do konce života neměnná. Nicméně vždycky říkám, že dokud je situace řešitelná, tak to nějak půjde. Samozřejmě je to o tom, jak se na to podíváte. Vždycky je to podle toho, jaký zvolíte úhel pohledu, protože pod každým je vidět odlišně. Ve skutečnosti se snažím brát si z cukrovky to nejlepší. Neustále a v každé situaci.


Přivedla mě do opravdu těžkých chvil, kdy jsem byla na hranici toho být/nebýt. Nicméně díky tomu jsem se zas o dost posunula a změnila pohled na život - hlavně, co se jeho hodnoty a smyslu týká. Lépe jsem začala vidět to, co je pro mě skutečně důležité, co za to stojí - a co naopak méně. V neposlední řadě mě to taky hodně posunulo v mém vztahu k sobě samotné. Dobře, mám asi tak milion chyb, ale mám se prostě ráda a vlastně jsem na sebe kolikrát pyšná, že něco zvládnu a tak. Rozhodně bych nechtěla, aby to znělo nafoukaně, ale podle mě je to základ, mít se rád, protože se to odrazí úplně na všem, co děláme! Mimo jiné jsem se naučila, že pokud něco opravdu chceme, tak to nikdy není zadarmo. Pokud chceme maximum, musíme pro to i maximum vynaložit. Píle, pracovitost nebo disciplína – věci, které si myslím, že u mě cukrovka rozhodně posunula o spoustu levelů výš.


Je hrozně důležité vážit si i těch nejmenších vítězství, která jsme poctivě vybojovali. Protože třeba pro mě, to jsou opěrné body

ve chvíli, kdy mi něco nevyjde úplně tak, jak bych chtěla nebo když se zkrátka necítím úplně v pohodě. Snažím se nezapomínat a vážit si maličkostí, které doplňují tuhle životní horskou dráhu – a i v tomhle se mi otevřela kukadla ještě víc!


Také si myslím, že bychom se dozvěděli i o věcech, které dobře známe, mnohem víc, kdybychom se na ně koukli odjinud (nebo jinak?).


Vaše Zuu.

bottom of page