top of page
  • Obrázek autoraZuu

Vysílač MIAO MIAO


Co je Miao Miao?


Je to vysílač, který je připojený k senzoru Freestyle Libre (odkaz na článek o senzoru: https://blogbyzuu.wixsite.com/mysite/post/o-senzoru-freestyle-libre ). Každých 5 minut odesílá data o hladině cukru v těle ze senzoru přes Bluethooth do mobilního telefonu.



Vysílač je vodotěsný, takže bez problémů vydrží sprchování nebo déšť.

Nabíjí se přes USB kabel a bez problémů vydrží nabitý po celou dobu 14 dní.

Funguje pomocí mobilních aplikací:

- pro Android např. xDrip+ nebo Glimp

- pro iOS např. Spike nebo Tomato App


Musím říct, že vydržel parádně spolu se senzorem celých 14 dní!

Jako obrovské PLUS a vlastně i důvod, proč jsem se pro Miao Miao rozhodla, vnímám to, že mobilní telefon se ozve, pokud glykémie prudce stoupá nebo naopak klesá.



Proč jsem tedy sáhla po Miao Miao?


Poslední dobou jsem velmi často bojovala s ucpanými kanylami od inzulínové pumpy. Většinou se to dělo hlavně přes noc. A ve chvíli, kdy pumpa hlásila, že je ucpaný systém, měla jsem hodnotu cukru třeba už 19,5 mmol/l. Druhým důvodem byly noční hypoglykémie, které mě poslední dobou také občas pěkně potrápily.


Díky alarmům z mobilu těmto situacím nyní bezvadně předcházím! Protože mobil vše hlásí opravdu pečlivě.

Sama používám mobilní aplikaci Tomato App a jsem s ní spokojená :)


Nechci, aby byl můj život řízený alarmy, to rozhodně. Myslím, že to teď všechno skvěle funguje a alarmy jsou opravdu pouze pro výjimečné situace!

Celkově je to věc, která mi teď velmi pomohla!! Se senzorem Freestyle Libre jsou bezvadné duo, které mi neskutečně pomohlo s kompenzací diabetu 1. typu.


Snad Vás článek obohatí nebo pomůže při rozhodování!


Vaše Zuu.

bottom of page