top of page
  • Obrázek autoraZuu

Data ze senzoru Freestyle Libre v chytrých hodinkách




Už když jsem měla na paži nastřelený první senzor od Abbottu, Freestyle Libre, tak jsem snila o tom, mít jednou graf pěkně po ruce - a to na hodinkách!

A před pár dny se mi to opravdu splnilo!


CO je k tomu potřeba?

senzor Freestyle Libre (FSL) + vysílač MiaoMiao + chytré hodinky Fitbit Versa




JAK to celé funguje?

1. Na paži mám nastřelený senzor FSL a k němu mám vysílač MiaoMiao.

Vysílač odesílá data ze senzoru přes bluetooth přímo do mobilu.

Pozn.: Jelikož mám Iphone, používám aplikaci Tomato App (je zdarma ke stažení v app storu: https://apps.apple.com/us/app/tomato-app/id1474342049 ).




Pro Android je např. aplikace xDrip+.


2. Pořídila jsem si chytré hodinky Fitbit Versa. U nichž je třeba stáhnout ciferník – Glance.



V nastavení pak zvolíte příslušnou aplikaci, ze které chcete posílat data do hodinek.

V mém případě je to tedy Tomato App.




V nastavení si dále zvolíte vzhled, rozpětí hodnot, mmol nebo mgdl atd.


3. Pak je důležité nastavit i samotnou aplikaci Tomato App. Aby vše fungovalo, je zde zapotřebí Premium plán (zakoupila jsem si ho za cca 600/rok). Po té kliknete na „Data Sync“ -> zapnout "Local HTTP Sever"




A celý systém by pak měl bez problémů fungovat!

Chytré hodinky jsem si primárně pořídila pro sportování. A propojit je se senzorem, je prostě třešnička na dortu!! Přijde mi to super a hrozně rychle jsem si na to zvykla. Pokud mi cukr klesá nebo stoupá, hodinky mi zavibrují, což je super hlavně v noci :)!
Cokoliv dělám, mám k dispozici rychlý přehled!

Než jsem na všechno přišla, byl to docela boj! :D Veškeré zdroje jsem měla zejména z různých diskusí ze zahraničí.


Doufám, že vám článek pomůže a při nejmenším budete mít představu „co a jak“, i když máte třeba jiné hodinky..


Vaše Zuu.


bottom of page